آغاز به کار دوره هاي آموزشی بدو استخدام به میزبانی شرکت گاز استان یزد

یزدفردا :دوره هاي آموزشی بدو استخدام براي کارکنان جديدالاستخدام شرکت های گاز استان  اصفهان،کرمان،خوزستان،فارس،چهار محال و بختياري،یزد و شرکت ملی گاز ایران،روز شنبه مورخ 19/6/90 در دفتر آموزش و پژوهش استانداری آغاز گردید.

به گفته مسئول آموزش شرکت گاز استان یزد در اين دوره 40 نفر از پرسنل جديد الاستخدام دوره هاي عمومي شامل کنفرانس اطلاعی،اصول نامه نگاری،اصول مدیریت،مدیریت ارتباط با مشتری،کارگروهی،تکنیک افزایش خلاقیت،آشنایی با مباحث انرژی،انسان خود شکوفا،مهارتهای زندگی،نظام آراستگی در محیط، زبان و كامپيوتر و دوره های عمومي فني را در مدت پنج هفته طي خواهند نمود.

وی ادامه داد: ظرفیت بالقوه علمی،وجود اساتید مجرب دانشگاهی،موقعیت جغرافیایی مناسب استان و تمایل و همکاری مسئولان این شرکت باعث شد پیگیری برگزاری این دوره ها به میزبانی شرکت گاز استان یزد صورت گرفته و در صورت رسیدن به انتظارات پیش بینی شده در راه ایجاد مرکز آموزش مرتبط با صنعت نفت و گاز استمرار می یابد.

محمدرضا زارع ضمن تاکید بر ضرورت اجرای دوره های آموزشی بدو استخدام، هدف از این آموزشها را افزایش سطح دانش و تخصص کارکنان جدید الاستخدام دانست و افزود: باتوجه به سرعت رشد علم لازم است کارکنان براي هر و ظيفه اي که بر عهده مي گيرند تخصص به روز آن وظيفه را داشته باشند .

 روابط عمومی شرکت گاز استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا